En tiedä mitä sanoisin. Olen nimittäin niin liikuttuneessa tilassa ja iloinen etten muista koska viimeksi. Olin eilen kaupungissa käymässä, vietettiin oikein "tyttöjen päivää". Kävimme Neiti Myyn kanssa ensin kampaajalla värjäämässä ja leikkamassa hiukset. Itse olen oikein tyytyväinen omiini mutta Pikku Myy riepuni ei tietysti ole, huh. Jokaisella naisihmisellä on varmaan kokemuksia kampaamokäynneistä joiden jälkeen on nielty kyyneleitä, minun mielestäni hänen hiuksensa olivat hyvät mutta ilmeisesti hänellä oli ihan toinen mielikuva lopputuloksesta.

Kampaamosession jälkeen kävimme syömässä kolmestaan, Esikoinenkin liittyi seuraan ja silloin se tapahtui. Minun todella rakas hyvä vanha ystävättäreni täyttää viisikymmentä ja viettää syntymäpäiviään Helsingissä ensi lauantaina. Olin todella halunnut sinne mutta tulin siihen tulokseen että se tulisi kalliiksi ja töistäkään ei ole vapaata. En ollut kuitenkaan vielä ilmoittanut etten tule koska mieli teki kovsti lähteä. Kun istumme ravintolan pöytään ojentaa esikoinen minulle kirjekuoren ja sanoo että se on etukäteislahja (minähän täytän myös pyöreitä vuosia ensi maaliskuussa). Kuoressa oli lentoliput Kittilästä Helsinkiin ensi perjantaille. Liikutuin niin että tytöt joutuivat jo toppuuttelemaan ettei tilanne olisi mennyt kovin noloksi. Esikoinen ja Siippa olivat ostaneet lentolipun ja esikoinen oli soittanut esimiehelleni töihin ja järjestänyt perjantain ja maanantain vapaaksi... Vetää santtomaksi.

Kun tokenin liikutuksesta ja saimme syötyä alkoi hurja shoppaaminen, nyt on kenkää, mekkoa, sukkiksia, korviksia ja meikkeja. Ei siis tavanomaista minua. Olen ostanut vieläpä sellaiset "bling bling" asusteet että kelpaa juhlia. Neiti Myy joka on aina rakastanut hienoja juttuja oli ihan innoissaan, kerrankin äiti osti jotain hienoa, kumisaapaslinja horjuu... Olen ihan intona. Samaan reissuun saan sitten vielä yhdistettyä Mummin ja Pirkkotädin tapaamisen jotka ovat tk:n vuodeosastolla ja vanhainkodissa, sekin tuntuu hyvältä vaikka reissu muuten kiireinen tulee olemaankin. Nyt lähden kärventämään valkoista valaanlihaani solariumiin jotta näyttäisin viikon päästä upealta valkoisessa mekossani. (Paastonkin olen aloittanut tänään mutta ei siitä vielä sen enempää tässä vaiheessa...)